emeliediabetes

Alla inlägg under januari 2011

Av Emelie - 31 januari 2011 19:45

I mörn blire Träning då <3 Asså fotboll är bara för skoj ♥♥ Seriööööösst. i die <3 

Hahha, men :( 

Jag brukar spela topp , ni då ?? Och när jag gick i handboll , vänster 9. :D

Sådetså! :)

  

Bjuder på den :) haha från falu lassaret 2009. När jag fick diabetes, Men igga , jag hade inte duchat på 4dar :P Bara för droppet.   JAJARRÅ GBG HORSESHOW SNART <3


   Och ofc har jag coolast bror (y) <3 Godnnaatt  

Av Emelie - 31 januari 2011 18:11

haha lite bilder ;) Jag själv tyckerr att det roligaste i en blogg är bilderna så varse (y)


bild 1: Pappa har fixat datan ner nu (L)

Bild2:Jag o Melli på GINA :)

Bild3: Jag på bikbok

bild4: HELLLTTT SJUKKKKTTTT, En mellan milshake på Donken är lika mkt kolhydrater som 7mackor /7dl cola- DET ÄR ASM KT :o <////3 


        

:(

Av Emelie - 31 januari 2011 17:23

  Hejj  

Melli har blivit sjuk typ <//3 synd, synd . Men aja.. jag ska iaf kolla om min morsas pucko macbook som jag inte fattar  vill ge mej en bild idag hahah.. wait!!

NEJ <//3 elr vänta :P äsh..


Men jag bjuder på några gammla bilder x'd :)

jag bjuder på denna     fail bild på mej o maräng när hon landar e fter ett hinder 2008   Jag o maräng innan lexionen. Vi rider in från hagen.    Jag o VF för många år sen :)) elr aa typ 2008

Av Emelie - 31 januari 2011 12:37

Har so lexion nu ;) haha intresnat... Nej . På tyska lexionen så råka jag typ skrika och sen gå in i bordet och ramla haha fail :p men aa. Nu ska jag te ett grupprum med jonna ;Dbloggar hemma sen :)

Av Emelie - 31 januari 2011 07:38

Hejhej och godmorgon, idag blire att cyckla te skolan för melli svarar inte :/men aa. Ni sitter jag o kollar på glee ;D hhaha. Asså mm. Idag blir pinsamt , jag tycker det när man har färgat håret hahax'd. Så vad ska ni göra idag då??? ;))

Av Emelie - 30 januari 2011 21:56

Lol jag glömmde att jag har en android mobil? Vad ska jag med datan att göra? Hhaaha jag kan ju blogga från mobilen. Planer för i morgon:# skolan# antagligen melli # datan/blogga# SOVA TIDIGT Är så trött. Asså jag bloggar nu bara för att jag har tråkigt ... Somvanligt gör jag headers till alla som vill ha x'd ömh.. Just nu:* tv pogramm: nånting med wedding* i munnen : inget :O *humör : trött o glad hahamen ja hejdå. Haha jag hade 5.7 i blodsocker . Goodie men godnatt

Av Emelie - 30 januari 2011 21:35

ÄNTLIGEN är mitt hår mörkbrunt igen <3  nejmen <//3 haha  , smakprov på håret x'd :

fanns inte enligt morsans data </3 ni får imorgon era bajsbarn 8)

Aja jag o oliver igår:

  haha fail min oliver hade x'd I natt var en jävulsnatt asså fy fean.Mitt blodsocker låg runt 15-20 HELLLLLLLA natten. haha totalt fail sen efter träningeni da oxå , haha va hög hela förmiddagen typ oxå, Och efter träningen låg hela kvällen<3 aja godnatt peopel.  


Av Emelie - 30 januari 2011 12:23

jjao :)) mörkbrunt hår ofc <3 ni får se resultat sen ;)


  Träning sen oxå c:

Presentation


Hej hej, Jag heter Emelie, Jag gilllar hästar och fotboll o mina vänner :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad använder du för målar pogram mest?
 ph cs 1,2,3,4,5
 paint
 picnik.com
 photo filter
 elr annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards