emeliediabetes

Alla inlägg under december 2010

Av Emelie - 18 december 2010 21:48

Gött äre. Jag fick en XPERIAx10PRO MINI i födelsedags present (L)

Och en tröja(tunika) och tights till dom , och S'EX AND THE CITY 2 ♥ So happy :) fast jag fyllde ju år i går x'd eeh :) men aa, jag o melli var på åby badet, as stek, Fast man fick ont i ryggen av den där tratten :( (Finns på bild längre ner) för det är typ springor elr nått som skaver på än när man åker runt där inne xD men aja.. sen körde vi på pizza huset, KEBAB fi fean (L) hahah jaao :D nemen :(

 

hej svejs.     

 

Av Emelie - 16 december 2010 21:12

ajjemän. nu har jag duchatt ;)) jag dusha bara håret alldså jag stack in hövvet i dushen, men som vanligt är man smidigas, så jag spruta ner hela min strumpa ;oo haha :S:S men aja.. I mogon fyller man 12 dåe. :D ska till åby med underbaraste melli   haha x'dd asså Melizza. Ehe :DDDDDDDDD

Ajjemän. men här comes lite bilder

Offtopic: mina värden ÄGER dina i dag c: har vart typ 5.4 två gnr (y)

tjosan.


   

Av Emelie - 15 december 2010 20:10

Mamma har lagat pyttihelvetet :( Jag gillar inte det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men jaja.  Vad ska man säga mer ;(( I mon ska jag till skolan i gen, örat hör jag sådär på nu men , jaja. På fredag har vi klassens dag, alldså på min födelsdag , vi ska typ baka,se på film,pyssla och sånt ;) kulligt, Jag o melli ska till åby-badet med min familj o bada ♥ kul, hej dåå  sov gött :))

 

/Emelieeeeee.   

Av Emelie - 15 december 2010 13:24

ja jag har ju skrivit EMELIE DIABIAES ELR NÅTTSÅNT ;((((((((((((((



vi slänger in en just nu:


låt: f**k you

I munnen : inget, men snart ett tuggummi (y'

timmans tjofräs: ee , kaka (y)

Av Emelie - 15 december 2010 13:14

jag åt potatis kött o sås, och en sockerfri muffin och en s-fri kaka frå ICA SUPERMARKET. bilder på min lunch :SS

tog 3.50 i insulin var 12.5 innan.... ;)))


     namnam ;DD   fun light :DD   ee vad gör jag där då ?? igga att jg sitter i vadagsummet och äter (yy)

Av Emelie - 15 december 2010 11:56

Aa. nu är headern klar!! :)

 

Har även ny profil bild (presentions bild) Man ser att jag älskar fotboll , japp :) ♥ ;3

fotboll är livet! haha ^^ Eller ne hästar mer men aah ^^  ee, blev så där nöjd med headern tyvär :( vad tycker ni ? komentera vad ni tycler!! ♥

lite bilder :

 

    

Av Emelie - 15 december 2010 11:11

ajjemän!


håller på med en ny header!

Komentera så gör jag en header till dig med !

eh, just nu :


Låt: G6

i munnen : inget (y)

dagens tjofräs:  Pestomacka (L)

Dagens blogg: kissies.se


Eh jao :D

Av Emelie - 15 december 2010 10:50

baais, jag hade 9,7 nu när jag vakna, jag brukar ha runt 6-7 :(

jaja, haha jag har alldrig haft ketoner det högsta och lägsta jag har haft e 0.0 haha x'dd  Jag åt två pestomackor till frukost, jag e hemma från skolan för jag har vax propp i örat '.8 jag hör inget typ.


jag just nu ! :


 

Presentation


Hej hej, Jag heter Emelie, Jag gilllar hästar och fotboll o mina vänner :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad använder du för målar pogram mest?
 ph cs 1,2,3,4,5
 paint
 picnik.com
 photo filter
 elr annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards